Chargé de recherche (HDR)

Membre invité permanent du conseil scientifique

Equipe(s)

SHOC

Mes liens

Mon site web

Présentation

Laurentiu Hetel is a Researcher (Chargé de Recherche) at the Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS). He works with CRIStAL (UMR CNRS 9189), Lille, France. He received the PhD Degree in Automatic Control from the Institut National Polytechnique de Lorraine, Nancy University, France, in 2007. He was a postoctoral fellow at the Eindhoven University of Technology (April to October 2008). His research interests are in hybrid dynamical systems and sampled-data control. He is currently an Associate Editor for Systems and Control Letters.

Thèses dirigées ou co-encadrées au sein de CRIStAL

Xinyong Wang

Stabilisation des systèmes en dimension infinie par des lois de commande hybrides

Zohra Kader